Curtea de Apel Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în serviciul resurse umane.
Concursul va avea loc la sediul Curţii de Apel Cahul or. Cahul str. Ştefan cel Mare nr.30
Candidaţii care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009
Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:
Dosarele de înscriere şi actele menţionate mai sus se depun de către fiecare candidat pînă la data de 05.04.2018 în bir. 212 a Curţii de Apel Cahul.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon (299) 3-31-20, sau pe site-ul Curţii de Apel Cahul www.cach.justice.md, informații posturi vacante, cariere.gov.md
Cerinţe specifice
Scopul: Contribuirea la asigurarea organizării corecte a procesului de implementare şi promovare a procedurilor de personal în unitate
Sarcinile de bază:
1. Elaborarea statului de personal și a schemei de încadrare ale unității
2. Elaborarea proiectelor de acte administrative cu privire la personal și privind activitatea de bază al unității
3. Elaborarea/vizarea fișelor de post
4. Angajarea, ocuparea funcției vacante din cadrul unității
5. Integrarea socio-profesională a noilor angajați în perioada de probă
6. Gestionarea carnetelor de muncă a angajaților unității
7. Gestionarea dosarului personal a angajaților unității
8. Calcularea vechimei în muncă, vechimei de specialitate
9. Stabilirea treptelor de salarizare
10. Evidență concediilor personalului
11. Evidența persoanelor supuse serviciului militar
12. Realizarea acţiunilor privind obţinerea de către colaboratori a poliţelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală şi a certificatelor de atribuire a codului personal de asigurări sociale, cardurilor
13. Evidența timpului de muncă, întocmirea tabelelor de pontaj
14. Completarea raporturilor statistice și dărilor de seamă
15. Planificarea, organizarea și realizarea activităților de dezvoltare profesională continua a
(procesul de instruire)
16. Evaluarea performanțelor individuale și performanțelor collective
17. Asigurarea depunerii declarațiilor de avere și interese personale de la funcționarii publici
3. Tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu
Acte legislative specifice domeniului de specialitate
Acte legislative specifice domeniului serviciului public