A A A

Ordin nr. 15 „Cu privire la activitatea instanței începând cu data de 04 mai 2020, în perioada stării de urgenţă"

01 Mai 2020 | 57

Ordin nr.15

Curtea de Apel Cahul

 30 aprilie 2020                                                                                                                                                               mun. Cahul

„Cu privire la activitatea instanței

începând cu data de 04  mai 2020,

în perioada stării de urgenţă"

         Întru executarea Hotărârii Parlamentului nr.55/2020 privind declararea stării de urgență, Legii nr.212-XV din 24.06.2004 privind regimul stării de urgență, de asediu și de război, Dispoziției Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova nr.1 din 18 martie 2020, Dispoziției Comisiei Excepționale a Republicii Moldova nr.24 din 29 aprilie 2020, în temeiul Legii privind organizarea judecătorească nr.514-XIII din 06.07.1995, -

O R D O N :

            1. Întru executarea pct. 1, 2 al Dispoziției Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova nr.24 din 29 aprilie 2020, pentru angajații Curții de Apel Cahul, începând cu data de 04  mai 2020 în perioada stării de urgenta se aplică regimul special de lucru și de remunerare a muncii în conformitate cu punctul 6 din Dispoziția nr. 6 din 26 martie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova.

        2. Întru respectarea pct. 2 alin. 6.4, 6.4.1, 6.4.2  al Dispoziției nr. 24 din 29 aprilie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova, începând cu data de 04  mai 2020 în perioada stării de urgență, se atrage la serviciu personalul strict necesar pentru asigurarea funcționalității instituției, activitatea căruia necesită prezența obligatorie la serviciu și  instituită munca la domiciliu pentru personalul Curții de Apel Cahul, activitatea cărora nu necesită prezența obligatorie la locul de muncă și poate fi asigurată la distanță cu verificarea activității acestora, efectuîndu-se calcularea salariului în cuantum integral conform Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.

        3. Prestând munca la domiciliu, angajatul este obligat în programul orelor de lucru să se afle la domiciliul său, să execute atribuțiile de serviciu folosind mijloacele de comunicare (internet, telefon, fax) și utilajul necesar, în vederea executării eventualelor indicații date de șeful secretariatului, președintele instanței. Angajatul are obligația să mențină în stare funcțională dispozitivele electronice de comunicare și să verifice periodic cutia poștală electronică.

       4. Începând cu data de 04  mai 2020 în perioada stării de urgență se vor prezenta la locul de muncă și vor activa completele de judecată desemnate pentru examinarea cauzelor potrivit pct. 8 și Anexei la Dispoziția nr. 1 din 18 martie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova; Dispoziției nr. 4 din 24 martie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova.

       5. Judecătorii cărora le-au fost repartizate spre soluționare cauze indicate în Dispoziția nr. 1 din 18 martie 2020, cât și persoanele care asigură activitatea acestora (grefieri, asistenți, interpreți), se vor prezenta la serviciu, la necesitate, în dependență de repartizarea cauzelor în PIGD și fixarea datei ședințelor de judecată, fiind anunțați telefonic de către șeful secretariatului.

      6. Pentru organizarea activității Curţii de Apel Cahul începând cu data de 04 mai 2020 în perioada stării de urgență, se stabilește graficul de serviciu al personalului și se anexează la prezentul ordin.

      7. Pentru angajații care începând cu data de 04 mai 2020 în perioada stării de urgență vor activa la sediul Curții de Apel Cahul, programul de lucru se va desfășura de la 830 până la 1730, cu pauza de masă de la 1300 până la 1400. În timpul orelor de lucru angajații Curții de Apel Cahul au obligația să respecte cu strictețe măsurile de siguranță epidemiologică pe tot parcursul stării de urgență.

     8. Controlul și ținerea evidenței timpului de muncă al persoanelor antrenate în serviciu în perioada sus indicată se pune în sarcina specialistului principal serviciului resurse umane – Mihaela Crețu.

     9. Președintele și vicepreședintele Curții de Apel Cahul vor asigura respectarea și verificarea executării prevederilor Dispozițiilor Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova.

     10. Ordinul se aduce la cunoștința tuturor angajaților Curții de Apel Cahul și se publică pe pagina web a instanței.

 

                                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                  PETROV Ruslan

 

                                                                                                                                                             Președintele Curții de Apel Cahul