A A A

Ordin nr. 12 „Cu privire la activitatea instanței în perioada 07 – 17 aprilie 2020"

06 Aprilie 2020 | 28

Ordin nr.12

Curtea de Apel Cahul

 06 aprilie  2020                                                                                                                                                         mun. Cahul

„Cu privire la activitatea instanței

în perioada 07  –  17 aprilie 2020"

         Întru executarea Hotărârii Parlamentului nr.55/2020 privind declararea stării de urgență, Legii nr.212-XV din 24.06.2004 privind regimul stării de urgență, de asediu și de război, Dispoziției Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova nr.1 din 18 martie 2020, Dispoziției Comisiei Excepționale a Republicii Moldova nr.14 din 06 aprilie 2020, Dispoziției CSM nr.56 din 06 aprilie 2020 cu privire la activitatea instanțelor judecătorești în perioada 07 – 17 aprilie 2020,  în temeiul Legii privind organizarea judecătorească nr.514-XIII din 06.07.1995, -

O R D O N :

           1. Întru executarea pct. 1,2 al Dispoziției Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova nr.14 din 06 aprilie 2020, pentru angajații Curții de Apel Cahul, zilele de 07 – 17 aprilie 2020 se declară  zile de odihnă, care vor fi recuperate ulterior, în modul stabilit de Guvern, după ridicarea stării de urgență.

          2. Întru respectarea pct. 4 al Dispoziției nr. 14 din 06 aprilie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova, zilele de 07 – 17 aprilie 2020 se includ în tabelul de evidență a timpului de muncă și de calculare a salariului pentru luna aprilie, ca zile prezente la lucru.

         3. Întru executarea pct.5 al Dispoziției nr. 14 din 06 aprilie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova, la data de 07 aprilie 2020 în vederea neadmiterii tergiversării  termenelor de soluționare a cauzelor ce vizează persoanele aflate sub măsuri preventive, - arestul (mandate de arestare), se vor prezenta la locul de muncă ( sediul Curtea de Apel Cahul) pentru soluționare:

Dosarul nr. 05-16r-03042020 privind prelungirea măsurii preventive sub formă de arestare preventivă.

PETROV Ruslan președinte al completului de judecată;

BONDARENCO Natalia membru al completului de judecată;

PILIPENCO Serghei membru al completului de judecată, raportor;

BARDUC Mariana asistent judiciar;

IANCOV Iulia grefier.

Dosarul nr. 05-14r-27032020 privind aplicarea arestului preventiv.

PETROV Ruslan președinte al completului de judecată;

BONDARENCO Natalia membru al completului de judecată, raportor;

PILIPENCO Serghei membru al completului de judecată,

ȘTEFĂNIȚĂ Augustin asistent judiciar

IANCOV Iulia grefier

Dosarul nr. 05-16r-27032020 privind prelungirea arestului preventiv.

MOVILĂ Vitalie președinte al completului de judecată;

DVURECENSCHII Evghenii membru al completului de judecată;

VELEVA Nina membru al completului de judecată, raportor;

 BASS Ana asistent judiciar;

GHENCIU Tatiana grefier.

Dosarul nr. 05-14r-03042020 privind aplicarea arestului preventiv.

MOVILĂ Vitalie președinte al completului de judecată, raportor;

DVURECENSCHII Evghenii membru al completului de judecată;

VELEVA Nina membru al completului de judecată;

TODOROVA Ilina asistent judiciar;

TRONCIU Alina grefier.

Dosarul nr. 05-16r-06042020 privind prelungirea arestului preventiv.

VAVRIN Galina președinte al completului de judecată;

DĂNĂILĂ Ion membru al completului de judecată;

BERDILĂ Tudor membru al completului de judecată, raportor;

BANOV Maxim asistent judiciar;

FLOCEA Margarita grefier.

Dosarul nr. 05-16r-06042020 privind prelungirea arestului preventiv.

VAVRIN Galina președinte al completului de judecată, raportor;

DĂNĂILĂ Ion membru al completului de judecată;

BERDILĂ Tudor membru al completului de judecată;

SEVERIN Svetlana asistent judiciar;

GUTCAN Liuba grefier.

       4. În zilele de 07 – 17 aprilie 2020, activitatea judecătorilor în materie civilă, penală, contencios administrativ se va realiza cu prezentarea locul de muncă doar in cazurile ce nu suferă amânare și/sau doar în cazuri de strictă necesitate, în dependență de repartizarea cauzelor în PIGD iar persoanele care asigură activitatea acestora se vor prezenta la locul de muncă la indicația șefei secretariatului.

    5. Președintele și vicepreședintele Curții de Apel Cahul vor asigura respectarea și verificarea executării prevederilor Dispozițiilor Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova.

      6. Ordinul se aduce la cunoștința tuturor angajaților Curții de Apel Cahul și se publică pe pagina web a instanței.

 

                                                                                                                                                                

                                                                                                                                             PETROV Ruslan

 

                                                                                                                       Președintele Curții de Apel Cahul