Curtea de Apel Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior în serviciul evidență și documentare procesuală a cauzelor civile, comerciale și de contencios administrativ.
Concursul va avea loc la sediul Curţii de Apel Cahul or. Cahul str. Ştefan cel Mare nr.30
Candidaţii care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009
Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:
Termenul de depunere a dosarelor de participare pentru funcția publică vacantă de specialist superior în serviciul evidență și documentare procesuală a cauzelor civile, comerciale și de contencios administrativ se prelungește până la data de 28 martie 2022 inclusiv. Dosarele și actele menționate mai sus, se depun de către fiecare candidat, în bir. 212 a Curții de Apel Cahul.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon (299) 3-10-55, sau pe site-ul Curţii de Apel Cahul www.cariere.gov.md, - informaţii posturi vacante.
Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.
I.Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice,tematica, bibliografia şi prezentarea generală a postului
Specialistul superior în serviciul evidență și documentare procesuală a cauzelor civile, comerciale și de contencios administrativ înfăptuiește activitatea în instanţă în conformitate cu standardele stabilite în scopul eficientizării activităţii instanţei judecătoreşti.
Sarcini de bază:
1. Înregistrarea dosarelor în PIGD și fișa de evidență a dosarelor;
2. Asigurarea accesului la materialele dosarelor și alte documente judecătorești și ordinea de eliberare a acestora;
3. Eliberarea copiilor documentelor judecătorești și a înregistrărilor audio a ședințelor de judecată;
4. Evidența dosarelor după examinare în ședința de judecată;
5. Expedierea dosarelor;
6. Transmiterea dosarelor în arhivă;
7. Întocmirea rapoartelor statistice privind activitatea instanței;
8. Asigurarea integrităţii bunurilor materiale, primite în cadrul exercitării atribuţiilor de serviciu;
9. Asigurarea respectării regulilor de protecţie a muncii în activitatea exercitată.
Acte legislative specifice domeniului de specialitate
Acte legislative specifice domeniului serviciului public