A A A

Informaţie privind condiţiile de desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante

15 Martie 2018 | 2

Curtea de Apel Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist principal în serviciul resurse umane.

Concursul  va avea loc la sediul Curţii de Apel Cahul or. Cahul str. Ştefan cel Mare nr.30 

            Candidaţii care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009

Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:

  • Copia buletinului de identitate
  • Copia  diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau de specialitate
  • Copia certificatului de căsătorie în cazul în care numele de pe actul de studii este diferit decît de cel de pe actul de identitate
  • Copia carnetului de muncă
  • Adeverinţa medicală forma nr. 086-y
  • Certificat de cazier judiciar
  • Curriculum vitae

Dosarele de înscriere şi actele menţionate mai sus se depun de către fiecare candidat  pînă la data de 05.04.2018  în bir. 212 a Curţii de Apel Cahul.

Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon  (299) 3-31-20, sau pe site-ul Curţii de Apel Cahul www.cach.justice.md, informații posturi vacante, cariere.gov.md

  1. I.                   Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice,tematica, bibliografia şi prezentarea generală a postului
    1. 1.             Condiţii de studii şi alte condiţii
  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului: Word, Excel, Internet
  • Cunoaşterea limbii de stat şi rusă. Cunoaşterea altor limbi de circulaţie internaţională va constitui un avantaj
  • Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova

                                       Cerinţe specifice

  •  Experienţă profesională, 1 an experiență profesională în domeniu.
  1. 2.      Prezentarea generală a postului şi sarcinile de bază   

Scopul: Contribuirea la asigurarea organizării corecte a procesului de implementare şi promovare a procedurilor de personal în unitate

Sarcinile de bază:

1. Elaborarea statului de personal și a schemei de încadrare ale unității

2. Elaborarea proiectelor de acte administrative cu privire la personal și privind activitatea de bază al unității

3. Elaborarea/vizarea fișelor de post

4. Angajarea, ocuparea funcției vacante din cadrul unității

5. Integrarea socio-profesională a noilor angajați în perioada de probă

6. Gestionarea carnetelor de muncă a angajaților unității

7. Gestionarea dosarului personal a angajaților unității

8. Calcularea vechimei în muncă, vechimei de specialitate

9. Stabilirea treptelor de salarizare                                                       

10. Evidență  concediilor personalului

11. Evidența persoanelor supuse serviciului militar

12. Realizarea acţiunilor privind obţinerea de către colaboratori a poliţelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală şi a certificatelor de atribuire a codului personal de asigurări sociale, cardurilor

13. Evidența timpului de muncă, întocmirea tabelelor de pontaj

14. Completarea raporturilor statistice și dărilor de seamă

15. Planificarea, organizarea și realizarea activităților de dezvoltare profesională continua a

(procesul de instruire)

16. Evaluarea performanțelor individuale și performanțelor collective

17. Asigurarea depunerii declarațiilor de avere și  interese personale de la funcționarii publici

3. Tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu 

Acte legislative specifice domeniului de specialitate

  • Constituția Republicii Moldova
  • Codul civil al Republicii Moldova din 06.06.2002
  • Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003
  • Codul Familiei al Republicii Moldova din 26.10.2000
  • Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002
  • Codul Contravențional al Republicii Moldova din 24.10.2008
  • Legea privind organizarea judecătorească nr.514-XII din 06.07.95
  • Legea contenciosului administrativnr.793 din 10.02.2000 

Acte legislative specifice  domeniului serviciului public

  • Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea nr.190-XIII din 25.04.2008 cu privire la prevenirea și combaterea corupției;
  • Legea nr.190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiționare.