Curtea de Apel Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de Șef secție în secția sistematizare, generalizare a practicii judiciare și relații cu publicul.
Concursul va avea loc la sediul Curţii de Apel Cahul or. Cahul str. Ştefan cel Mare nr.30
Candidaţii care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009
Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:
Dosarele de înscriere și actele menționate mai sus se depun de fiecare candidat pînă la data de 30 noiembrie 2017 în bir. 212 a Curții de Apel Cahul.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon (299) 3-31-20, sau pe site-ul Curţii de Apel Cahul https://cach.instante.justice.md, www.cariere.gov.md, informaţii posturi vacante.
Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon (299) 3-31-20, sau pe site-ul Curţii
I. Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice,tematica,bibliografia şi prezentarea generală a postului
Cerinţe specifice
Experienţă profesională : - 3 ani de experienţă profesională în domeniu.
Șef secție în secția sistematizare, generalizare a practicii judiciare și relații cu publicul
Contribuie la înfăptuirea justiţiei, asigurînd evidenţa legislaţiei, jurisprudenţei şi gestiunea bibliotecii instanţei.
Sarcinile de bază:
- Asigurarea efectuării generalizării practicii judiciare referitoare la anumite categorii de pricini conform planului, întocmirea notelor informative
- Organizarea și efectuarea controlului întocmirii rapoartelor statistice trimestriale, semestriale, anuale privind activitatea instanței și a instanțelor din raza de activitate
- Asigurarea gestionării bibliotecii în cadrul instanței de apel.
- Verificarea introducerii modificărilor legislative în Coduri și Monitorul Oficial al RM
- Asigurarea și coordonarea gestionării paginii web și a e-mailului instanței
- Monitorizarea înregistrării și pregătirii răspunsurilor la petiții
3. Tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu
Acte legislative specifice domeniului de specialitate
Acte legislative specifice domeniului serviciului public