A A A

Informaţie privind condiţiile de desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante

09 Noiembrie 2017 | 0

Curtea de Apel Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de Șef secție în secția sistematizare, generalizare a practicii judiciare și relații cu publicul.

Concursul  va avea loc la sediul Curţii de Apel Cahul or. Cahul str. Ştefan cel Mare nr.30 

Candidaţii care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009

Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:

  • Copia buletinului de identitate
  • Copia  diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau de specialitate
  • Copia certificatului de căsătorie în cazul în care numele de pe actul de studii este diferit decît de cel de pe actul de identitate
  • Copia carnetului de muncă
  • Adeverinţa medicală forma nr. 086-y
  • Certificat de cazier judiciar
  • Curriculum vitae

Dosarele de înscriere și actele menționate mai sus se depun de fiecare candidat pînă la data de 30 noiembrie 2017 în bir. 212 a Curții de Apel Cahul. 

Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon  (299) 3-31-20, sau pe site-ul Curţii de Apel Cahul https://cach.instante.justice.md, www.cariere.gov.md,  informaţii posturi vacante.

 Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon  (299) 3-31-20, sau pe site-ul Curţii

I. Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice,tematica,bibliografia şi prezentarea generală a postului

  1. 1. Condiţii de studii şi alte condiţii
  • Studii superioare juridice  sau echivalente absolvite cu diplomă de licenţă
  • Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova
  • Cunoştinţe de operare a calculatorului: Word, Excel, Internet
  • Cunoaşterea limbii de stat şi rusă. Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională va constitui un avantaj (nivel B1)

Cerinţe specifice

 Experienţă profesională : -  3 ani de experienţă profesională în domeniu.

  1. 2. Prezentarea generală a postului şi sarcinile de bază

Șef secție în secția sistematizare, generalizare a practicii judiciare și relații cu publicul

Contribuie la înfăptuirea justiţiei, asigurînd evidenţa legislaţiei, jurisprudenţei şi gestiunea bibliotecii instanţei.

Sarcinile de bază:

- Asigurarea efectuării generalizării practicii judiciare referitoare la anumite categorii de pricini conform planului, întocmirea notelor informative

- Organizarea și efectuarea controlului  întocmirii rapoartelor statistice trimestriale, semestriale, anuale privind activitatea instanței și a instanțelor din raza de activitate

- Asigurarea gestionării bibliotecii în cadrul instanței de apel.

- Verificarea introducerii modificărilor legislative în Coduri și Monitorul Oficial al RM

- Asigurarea și coordonarea gestionării paginii web și a e-mailului instanței

- Monitorizarea înregistrării și pregătirii răspunsurilor la petiții

3.  Tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu

Acte legislative specifice domeniului de specialitate

  • Constituția Republicii Moldova
  • Codul civil al Republicii Moldova din 06.06.2002
  • Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003
  • Codul Familiei al Republicii Moldova din 26.10.2000
  • Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002
  • Codul de procedură civilă al Republicii Moldova din 30.05.2003
  • Codul de procedură penală al Republicii Moldova  din 14.03.2003
  • Codul Contravențional al Republicii Moldova din 24.10.2008
  • Legea privind organizarea judecătorească nr.514-XII din 06.07.95
  • Legea contenciosului administrativ nr.793 din 10.02.2000
  • Legea nr.87 din 21.04.2011 privind repararea de către  stat a prejudiciului cauzat prin încălcarea dreptului la judecarea în termen rezonabil a cauzei sau a dreptului la executarea în termen rezonabil a hotărîrii judecătorești
  • Instrucţiunea referitor la activitatea de evidenţă şi documentare procesuală în judecătorii şi curţile de apel aprobată prin Hotărîrea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 142/4  din  04.02.2014
  • Hotărârea CSM nr. 504/17 din 03 iunie 2014 privind Regulile de conduită a justiţiabililor şi a altor persoane în instanţa judecătorească

Acte legislative specifice  domeniului serviciului public

  • Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008
  • Lege privind Codul de conduită a funcţionarului public nr.25-XVI din 22.02.2008
  • Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale
  • Legea nr.190-XIII din 25.04.2008 cu privire la prevenirea și combaterea corupției
  • Legea nr.190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiționare