Curtea de Apel Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist superior în serviciul generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare în materie civilă, comercială și de contencios administrativ al secției generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice, penal al secției sistematizare, generalizare a practicii judiciare și relații cu publicul.
Concursul va avea loc la sediul Curţii de Apel Cahul or. Cahul str. Ştefan cel Mare nr.30
Candidaţii care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009
Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:
Termenul de depunere a dosarelor de participare pentru funția publică vacantă de în serviciul generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare în materie civilă, comercială și de contencios administrativ al secției generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice se prelungește până la data de 27 februarie 2019. Dosarele și actele menționate mai sus, se depun de către fiecare candidat, în bir. 212 a Curții de Apel Cahul.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon (299) 3-10-55, sau pe site-ul Curţii de Apel Cahul www.cariere.gov.md - informaţii posturi vacante.
Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.
I. Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice,tematica, bibliografia şi prezentarea generală a postului
Cerinţe specifice
Specialist superior în serviciul generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare în materie civilă, comercială și de contencios administrativ al secției generalizare, sistematizare, monitorizare a practicii judiciare și relații publice, penal al secției sistematizare, generalizare a practicii judiciare și relații cu publicul- contribuie la punerea în aplicare a actelor legislative şi normative, sporind eficienţa actului de justiţie.
Sarcini de bază:
- Efectuarea generalizării practicii judiciare referitoare la anumite categorii de pricini conform planului, întocmirea notelor informative.
- Întocmirea rapoartelor statistice trimestriale, semestriale, anuale privind activitatea instanței și a instanțelor din raza de activitate.
- Gestionarea bibliotecii în cadrul instanței de apel.
- Întroducerea modificărilor legislative în Coduri și Monitorul Oficial al RM.
Acte legislative specifice domeniului de specialitate
Acte legislative specifice domeniului serviciului public