Curtea de Apel Cahul organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal în serviciul evidență și documentare procesuală a cauzelor penale și contravenționale.
Concursul va avea loc la sediul Curţii de Apel Cahul or. Cahul str. Ştefan cel Mare nr.30
Candidaţii care se vor înscrie la concurs vor îndeplini condiţiile prevăzute de Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158-XVI din 04.07.2008 şi de Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009
Pentru înscriere la concurs candidatul va prezenta:
Termenul de depunere a dosarelor de participare pentru funcția publică temporar vacantă de specialist principal în serviciul evidență și documentare procesuală a cauzelor penale și contravenționale se prelungește până la data de 30 octombrie 2023, inclusiv. Dosarele și actele menționate mai sus, se depun de către fiecare candidat, în bir. 212 a Curții de Apel Cahul.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon (299) 3-10-55, sau pe site-ul Curţii de Apel Cahul www.cariere.gov.md, - informaţii posturi vacante.
Concursul va consta dintr-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor şi interviu.
I.Condiţiile de studii şi alte condiţii şi cerinţe specifice,tematica, bibliografia şi prezentarea generală a postului
Specialistul principal în serviciul evidență și documentare procesuală a cauzelor penale și contravenționale al secției evidență și documentare procesuală contribuie la înfăptuirea activității în instanță în conformitate cu standardele stabilite în scopul eficientizării activității instanței judecătorești.
Sarcini de bază:
1. Înregistrarea dosarelor în PIGD și fișa de evidență a dosarelor;
2. Asigurarea accesului la materialele dosarelor și alte documente judecătorești și ordinea de eliberare a acestora.;
3. Gestionarea bibliotecii în cadrul instanței de apel;
4. Evidența dosarelor după examinare în ședința de judecată;
5. Expedierea dosarelor;
6. Transmiterea dosarelor în arhivă;
7. Întocmirea rapoartelor statistice privind rezultatele activității instanței;
8. Asigurarea integrității bunurilor materiale, primite în cadrul exercitării atribuțiilor de serviciu;
9.Asigurarea respectării regulilor de protecție a muncii în activitatea exercitată.
Acte legislative specifice domeniului de specialitate
· Instrucțiunea referitor la activitatea de evidentă și documentare procesuală în judecătorii și curțile de apel aprobată prin Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 142/4 din 04.02.2014.
Acte legislative specifice domeniului serviciului public